De drie onderdelen
1: Natuurlijk de missie zelf, onze uitgesproken doelstellingen. Wie zijn we, waarom zijn we er en wat willen we voor onze gasten betekenen? Dit is géén commercieel sausje. Het komt uit ons hart. Naast de oprichter en SVH Meester IJsbereider Luc Blok, delen alle Luciano-eigenaren die missie volledig. Anders wordt je simpelweg geen Luciano.
2: Dan komt de visie hierop. Wat zijn onderscheidende factoren om onze missie waar te maken? We willen vooral met "topkwaliteit" doen. We willen daarbij dat gasten graag in onze ijssalons komen. En we willen dat ze telkens terugkomen en over ons vertellen tegen anderen.
3: De strategie is de operationele uitwerking. Hóe krijgen we het beste ijs? Hóe zorgen we voor continue vernieuwing en verrassingen? Hóe willen we onze gasten ontvangen in de ijssalons? Welk assortiment sluit het best aan op de behoeften van onze gasten? Wat is er voor nodig om jou regelmatig te mogen blijven ontvangen?